Tjenis!

30 Jun

Nu är jag här. Det kommer nog ta ett tag innan jag vet vad det är jag håller på med och hur man navigerar här. Än så länge känner jag mig endast sjösjuk. Men jag återkommer snart med något mer innehållsrikt. Lämna gärna en kommentar så jag vet att ni hittat hit. Tack.

8 svar to “Tjenis!”

  1. Mr WordPress juni 30, 2011 den 6:44 f m #

    Hi, this is a comment.
    To delete a comment, just log in, and view the posts’ comments, there you will have the option to edit or delete them.

  2. Joanna juni 30, 2011 den 8:40 f m #

    Hej min nya Facebook kompis, så bra att nya bloggen fungerar, jag riktig älskar den. När kommer boken?
    Joanna

    • noomi juni 30, 2011 den 5:52 e m #

      Tack Jojo, det är alltid lika roligt att höra.

  3. דינה juni 30, 2011 den 9:01 f m #

    Har hittat hit 🙂

  4. Sanna juni 30, 2011 den 5:35 e m #

    Jag hittade också!

  5. Duritzan juni 30, 2011 den 7:25 e m #

    Nu väntar vi bara spänt på nästa inlägg!

  6. sam carlquist juli 4, 2011 den 4:04 e m #

    Jag har hittat hit – ser fram mot att läsa Dina mycket fina texter. Sam

Kommentera

